Novruz bayramı Azərbaycan xalqının ən qədim və sevimli bayramlarından biridir. Min illərdir ki, bu bayram baharın gəlişi, təbiətin oyanışı və yenilənmənin rəmzi kimi qeyd olunur. Novruzun mahiyyəti təkcə təbiət hadisəsi ilə bağlı deyil, həm də xalqımızın mədəni və mənəvi dəyərlərini özündə əks etdirir. Bu bayram insanları mehribanlığa, birlik və bərabərliyə çağırır, keçmişlə gələcək arasında körpü yaradır.
Novruz bayramına hazırlıq hələ aylar öncədən başlayır. İnsanlar evlərini təmizləyir, həyətlərini abadlaşdırır, yeni paltarlar alır və süfrələrini bol nemətlərlə bəzəyirlər. Bayramın ən əsas rituallarından biri səməninin cücərdilməsidir. Səməni yaşıl rəngi ilə baharın gəlişini, yenilənmə və bərəkəti simvolizə edir. Bundan başqa, evlərdə şamlar yandırılır, şirniyyatlar – şəkərbura, paxlava, qoğal və badamlı – bişirilir.
Novruz bayramının dörd çərşənbəsi xüsusi əhəmiyyət daşıyır: Su, Od, Yel və Torpaq çərşənbələri. Hər biri təbiətin bir ünsürünü təmsil edir və xalq inancına görə, bu ünsürlər tam hazır olduqda bahar gələr. Axır çərşənbə isə ən çox sevilən və təntənəli şəkildə qeyd edilən çərşənbədir.
Bayram gecəsi süfrələr xüsusi bəzədilir. Xalqımızın inanclarına görə, Novruz süfrəsində yeddi "S" hərfi ilə başlayan nemətlər olmalıdır: səməni, sumaq, süd, sirkə, səbzi, su və şirniyyat. Bu nemətlər həyatın müxtəlif sahələrini – sağlamlığı, bolluğu və rifahı təmsil edir.
Novruz bayramı həm də müxtəlif adət-ənənələrlə zəngindir. Xüsusilə tonqalüstü tullanmaq, papaqatma, qulaq falı kimi maraqlı ənənələr bu bayramın ayrılmaz hissəsidir. Tonqaldan atılaraq "Ağırlığım-uğurluğum odda yansın" demək insanın bütün çətinliklərdən qurtulduğunu və yeni ilə təmiz bir ruhla girdiyini ifadə edir.
Novruz təkcə bir bayram deyil, həm də Azərbaycan xalqının milli kimliyinin, birliyinin və zəngin mədəniyyətinin simvoludur. Bu bayram əsrlərdir ki, xalqımız tərəfindən sevgi və ehtiramla qeyd olunur və gələcək nəsillərə ötürülür.
Xocalı rayon ziyalısı Tacir Əzizov.